onsdag 4 augusti 2010

Tokig

En lång dag. Började åtta imorse och höll på till 18.15. Men det kunde varit värre. Vi kunde haft två lektionstimmar till. Nu är det nerförsbacke resten av veckan. Vanlig dag imorn och kort dag på fredag. Och sen hem och njuta av lugnet på landet.
Fysen idag fick lov att bestå av ett kort simpass, någonstans runt 12 längder, sen blev jag ensam och det är inte tillåtet. Så jag fick vackert pallra mig upp och göra lite armhävningar i omklädningsrummet istället.

Dagarna här är inte alltför spännande och händelserika, men kursen blir alltmer intressant.

Och en sak jag har fått bekräftat genom att titta på gamla kartor är att jag inte är tokig. När jag bodde här sist för fyra år sedan fanns det tre byggnader till och de saknas nu.
Så skönt att det inte är jag som är tokig. Eller lever i en egen värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar