söndag 1 maj 2011

Med solsken i blick

Sista rycket innan hemrotationen är ett faktum. Kom hit för snart en vecka sen och jag har nog inte slutat svettas sedan dess. Det är varmt. Det är riktigt jävla jättevarmt, och det har ändå inte varit så varmt som det KAN bli...
Så om jag kommer hem i en plastpåse, häll den smälta Cattan i lämplig form och ställ in i frysen i ett dygn. Puh...
Tur man har ett kontor med AC. Och gud nåde den som rycker från mig AC-kontrollen!
För övrigt pågår verksamheten precis som vanligt, några smärre förändringar har förvisso skett under min frånvaro, men saker och ting löser sig nog i sinom tid... :o)

Kanske skulle blåsa upp min lilla barnpool så man kan säga att "Hotel Monitor" i alla fall både har pool och bar. Och ibland även roomservice. Just nu är det bland annat jag som står för den. Inga satinlakan, men försvarets blårutiga är det absolut inget fel på. Och inte IKEAs våningssängar heller, för den delen. Maten är suverän och vädret soligt.

Nej, nog med optimism för idag, dags att dricka lite flaskvatten och knappa AC-kontroll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar