torsdag 9 september 2010

Fysmonster

Samverkanskursen är slut. Den tog slut igår. Det var en av de mest givande och intressanta kurser jag har gått, och där den personliga utvecklingen har fått ta stor plats.
Dagen har varit tämligen oproduktiv. Förmiddagen ägnades förvisso åt lite planering av hur vi ska lägga upp vårt arbete där nere, men det var ganska lösa funderingar. Eftermiddagen skulle ägnats åt pistolskytte, men eftersom vi inte fann personen med nycklar till kassun så kom vi således inte åt några vapen.
Förmodligen är det mest effektiva att ägna tiden fram till middagen åt fys, och eftersom jag har ett par nya löparskor att slita ut innan vi åker ner så blir det nog att harva runt i spåret. Alternativt köra intervaller bort till Coop, köpa godis och powerwalka tillbaka. Det är troligen det minst sunda, men mest lockande.

Alternativet att inte springa alls finns inte. Jag har ett tvåkilometers fälttest framför mig att klara av innan jag åker ner.

Och jag ligger verkligen i lä, folk här är riktiga fysmonster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar